خبرهای داغ:

کاشت بیش از ۱۰ هزار نهال در هندیجان 

به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی و آبخیز داری، ۲۵۰۰ نهال بین مردم توزیع شد و همچنین از ابتدای سال تاکنون ده‌هزار نهال در هندیجان کاشته شده است.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۴۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،

به مناسبت هفته درختکاری و همزمان با ولادت حضرت امام مهدی موعود(عج) به تعداد ۲۵۰۰ اصله نهال در میان مردم شهرستان توزیع و ۵۰۰ اصله نهال با حضور مسئولین شهرستان، جهاد کشاورزی، فرماندار، منابع طبیعی و...در بوستان ولایت هندیجان کاشته شد و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۱۰ هزار اصله انواع نهال در شهرستان کاشته شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه هندیجان با تبریک میلاد حضرت امام زمان (عج) و هفته درختکاری اظهار داشت: با همت منابع طبیعی و آبخیز داری و دیگر عوامل و با حضور بسیجیان و ادارات،کاشت ۵۰۰ اصله نهال شامل گل کاغذی ، ختمی چینی، شیشه شور در بوستان ولایت شهرستان هندیجان به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیز داری و هفته درختکاری ، همزمان با فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج) برگزار شد .

 

وی افزود : سنت حسنه درختکاری در روایات و بزرگان دینی و مذهبی سفارشات زیادی شده که فرهنگ نگهداری از درخت و جنگل و کاشت نهال از برنامه های ممتاز است که در هندیجان درهفته درختکاری انجام گرفته است.

 

درادامه گزارش خبری : رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری هندیجان با تبریک ولادت حضرت امام مهدی(عج) و هفته منابع طبیعی و درختکاری اظهار داشت : بیش از ۲۵۰۰ اصله نهال در میان آحاد مردم شهرستان هندیجان به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی و آبخیز داری همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج) توزیع شده اند .

 

آرش طیب افزود : طبق برنامه هر ساله در اسفند ماه ، نهال هایی در میان مردم و در معابر و بوستان ها و پارک ها کاشته می شود که کاری پسندید ه برای آغاز سال نو و جدید است که اینگونه اقدامات خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار